Saturday, January 29, 2011

SELANGOR VS KELANTAN!!!!piala sumbangsih

AKU VS SANG SUAMI!!! ...Hishhh xbaekk gaduh2 ni tawww.....ehh kitorg xgaduh tau.... tp bola yg berentap ni....aku of cosh of bgosh lah penyokong  setia selangor.....my sang suami.....?? tetap setia dgn kelantan.......ALAMAK!! SELANGOR KALAH!!! hurmm aku nak btau kat sini aku admire kat keeper kelantan yg agak kachakk tuhhh... gelpren dy pun mmg chumel gilosss......awek dy ni model tau...dak uitm machang.....ni addres belog awek fahmi (keeper kelantan) jejariruncing.blogspot.com... awek dy tuh dak ampunk kot.....nak citer pasal bola ni.....my sang suami lah yg selalu angkut aku g tgk bola....smpi ms aku dah 8bulan peknen pun dy ajak aku g tgk bola.....hehe....wlupun mcm tu....aku lyn kan jer pangai dy.....hehehe.. baekk bos!!! tp aku pun suke bola...nak citer pasal bola....aku penah lompat dr atas kerusi...sbb excited team futsal bhg opis lame aku dpt score....n korg percaya x....dat time aku peknen 4bulan.....n aku terasa sakit time tuhhh...n baru aku realised yg aku peknen....mak aihhhh!! badak pun xslumber cam aku ni....bolaa ni jgk manyak merapatkan hubungan aku n sang suami.... eecehhhhhh2!!! heheh....dr aku lum kawen tau....n lagi satu pangai si sang suami yg agak suweet....ms sblm kawen time bolan poser....dr first day pose smpi tgh2 bln pose...kitorg jelajah masjid...kire MOSQUE HUNTNG!! hahaha!.. smpi KL pun ade tau!!!! hishhh2....skng aku dah ade anak.... malam ni sang suami dgn sang anakanda aniq...pegi stadium sh.alam....tgk bola.....ok...jgn balik lmbt yerrr...




 ehhhhh???? aSAL aku upload pix atas ni..........hehe...sj utk tuntunan semua.... kat atas ni gmbr nasha ajis.....hishh2...kalau dy yg bg piala time game bola....hurm2...konfem....ngetopzzz!!


 tetibe aku tgh tinjaw2...bak kater ayu......aku terjumpe pix ni.....hishh2...dy ni mcm nak wat provokasi jer...mst fans kelantan igt dy ni penyokong pasukan lawan....tp mmg dy ni fans klatey....huhuuiiii!!! anak sapa lahh ni nok......


                                                                              vs

disini ku upload sesikit pix yg anak beranak 2org td tu pegi sh.alam.....


 abah n anak.....yeayyy.....smpi hati tgl kan ibu kat umahhhh....aduhhh.....ibu cam nak demam plak ni....choyyy!!! esok ssh ibu nak karokkk........ :)
 masih kosong2 time ni...last2 selangor kene 2-0.....ampehhhh!!!! kalah tu sbb kelantan ader keeper terboikkk kat bawah ni.....hahhhh...ni lah inchik admire aku....tuan fahmi......aduhhh..kachak n xloser lorhhh!!! nasib aku dah kawenn..klu x dah wat rampasan kuasa dh dy ni kat awek dy.....hhahahahha..boleh kan??

No comments:

Post a Comment