Tuesday, May 10, 2011

CERITA APE YG DAH JADI.......

ANNAMIRZA DI KEM TAUBAT NASUHA?????????

haiissshhhhhhhhhhhh...idok....ni awok pegi kembara....hehhehe... buang mase.. jalan2...carik makan...iRop udara segar....n dpt ilmu di kembara nita... makan angin sambil belaja...sesssswaiiiiiiiiiii!!!!

KEM TAUBAT NASUHA...TETIBER KAROK PLAKKKKKKK...ADEHHHH.....ehhh?? nt2 xde pun kem tu nama taubat....cume namo ehhh KEM NASUHA JERKKK..

KAYAKKKKKKKKKKKK..........EHHH??? TRINGAT GENG OPIS LAME (GOL)...
hahahhaha...tringat ms naik kayak kat sejid putra...ade ombak besar sbb si bot kat cruise tasik saje dtg dekat dgn kayak ktorg....keh..keh..keh...berderau darah ase............hahahhaha....korang igt x???


korg penah buat x seperti perkara diatassss??????? klu xpenah sila diam kan diri dan perhatikan betol2.....cecarik aku dlm gambo kat atas....ini dinamakan water balancing.....tp sbb aku punya body yg agak meletssss so aku xde dlm air ni....hahahahahha...bl kaki aku xjejak ape2 dlm air...aku akan rs nak tenggelam....wlupun life jacket aku yg paling mahal menjamin ketidaktenggelaman...aku ase kecut perot....lagi aku ase kecut bl dgr citer ayu... hahahhaa...tp aku agak berani bl duk atas bnd yg atas air....haha!!


persoalannyer..untuk gambo diatas...adekah ia berbentuk lev??? ni sume idea nurul....ahahhaa.....jd kerr???

No comments:

Post a Comment