Sunday, December 18, 2011

Makin gelap dan menggelaplah aku pasni........

PERLIS WAIT 4 ME..........!!!!!! Ok dlm kesibukan bandar dalam taman ni....aku tergolong dalam golongan yang akan terpilih untuk bermain bola tampar pantai kat perlis mewakili STATS......yeeaah!! aku mmg sibuk paras hidung koala skng ni.........jap2 tersedak air.....gitieww lah sibuk nye meknon weiiiiii..... wat2 rajin......wat2 keje mcm rajin...surf2 tenet......pegi jualan..... sibuk kan!! pengekalan 5s dlm hidup???? wut de hell...!!! ade aku HIRAU??? hahahaha....... xkesah lah....yg penting semangat juang aku sbgai pemain amat lah diperlukan.............. keh..keh...keh.... hokayy... memandangkan game 22hb ni....sonye mlm ni aku hader terenin.....hurmmm2......yg penting today mooday i got a lot of work to do.....b4 we olsss fly go to perlis.,....fly??? mampu ke jabatan ko nak byr? xkan? kan??? lebih afdal non hado nok!! yelahhhh redhoooo....aku naik van... yg akan berkonvoi bersama seketol bas dan seketol waja..... 

yang akan menjadi masalah utama ialah kulit aku akan GELAP GELITA....... homaigoshhhhh!!! mcm mane ni?? aku percaya akan sunblock.......tp aku ase memadai kerr??? xpun aku kene pakai mase main tu yg sarong muka ninja tuuuu????? adoyaiiiii........xpun sarung muka penyamun tuhhh??? kegelapan membelengu kepala hotak aku skng ni......... aiseymannn.......... nt uncle yg vakuum kat unit aku ni ngorat aku nt......nt dy ingat haku ni yenna yenni???????? damn...................!!!!

kemungkinan aku akan jd begini ........................ :-
 kulit aku sekang putih berseri mcm ni.....nt dy akan jadi gelap seperti di bawah........... halamakkkk!! camne ni????? perjuangan harus di teruskan...........................


huhhhhhh???? begini kah aku nt selepas bermain bola tampar pantai????? yg baju merah  ke berambut perang......sedey nyer haku!!!


situasinye akan jadi seperti diatas......aku myb org yg paling kanan sekali...............ehhhh??? paling kiri....... xsessswaaiiiiii tau..................................

xpelah demi perjuangan dan penyertaan aku sebagai wakil jabatan keperingkat yg lebih baik....aku terpaksa bekorban........



No comments:

Post a Comment