Sunday, July 29, 2012

FINAL EXAM ROUND THE CORNER??

Hurmm bile citer pasal exam ni....aku still risau tapi xwat paperr... adoii...hahaha...tp aku maintain nota sumer dah ready.... cume 
xstudy lagi....otak manusia ni sel nya akan hilang setiap hari...tanpa membaca, menelaah, merujuk, tanpa discussion, tanpa recall, sonyer 
utk kembalikan semua bnd yg aku belajar sem ni.... aku kene baca
balik nota n modul yg prof bagi......hurmm... mmg ttdo lah kan?? hahaha...sdgkan dalam kelas pun bleh tido berjemaah....tp tu bulan 
pose je...mggu biase kelas aku cargas...org yg cemerlang... hehehe... 
tapi aku ase kejap je...bulan 10 ni aku dah ke next part two.. huhu..... pejam celik je......dah final exam.... semoga aku tabah menempuh
segala dugaan... semoga aku senang menerima ilmu yg diberikan..... harap aku tabah dan kuat.....contohnya macam akak kat opis aku ni... 
dah sem 6...gigih setiap sem.... tp dia ada advice aku yg nt semua 
student pjj akan rasa penat n fedup bila dah part 4 (sem 4) tp dy ckp lalui dengan tenang c-tuac tu... jgn feelin'2 nak tangguh.... paling xpun drop subject.... ok kak...nasihat akak aku aku turuti.....  

ok...tp sejak puase ni bile aku amek mase 2 jam utk menelaah aku akan tido 1jam...1 jam aku sempat bace... myb sbb puase ni aku mcm penat n feelin'2 xlarat je.... 




tapi aku cube sebaik mungkin...ganbate kudasai ana!!




pada geng2 PLK KL UUM (BPM HONS) APRIL 2012  semoga kite semua berjaya ye uolsss.... aminnnn

No comments:

Post a Comment