Monday, September 24, 2012

ASTRO PVR dan ADAM HAWA n LAWAK KE DER PART TWO

Ketaksuban aku dengan Adam n Hawa... mmg sedeyy citer ni....aku xtau lah nak cakap camne... aku akan record citer ni dari isnin sampai khamis dan aku akan layan citer ni hr sabtu direct 4episode.... hehe... aku mmg sedih tgk citer ni adoiii.....smlm xleh nak fokus sgt sbb aniq main game afiq main pistol...dua bnd ni mmg bising.....peng..peng...bushh kebabomm....pening......sonye xleh nak dgr sgt... tp dengan kemudahan astro yg aku langgan..... aku dpt record citer tu....hehe...promote!!


haaaa.... ni lah dy nadia yg jadi ain hawa tu... dy pelakon tambahan citer cun jadi pompuan senget tu adik si remy ishak dlm citer ni..... dpt award lg pelakon pembantu terbaik.


sejak aku melanggan astro beyond PVR dah 4 bulan ni...aku ase mmg best... asalnya aku mmg xmoh pakai PVR ni.....mak aku ler yg suggest suh pakai.... mak aku pe yg xde kat umah tu...unifi pun dy pakai...tu yg anak2 aku xmoh balik sbb layan youtube video otomen kat tv umah nenek...mak n ayah aku pun ber wassup!! huhu..... yelah maklum ler.. pastu umah aku bukan tv led ke, hd ke.. umah aku tv cabuk je....memula tu malu jgk nak pakai...tp memandangkan aku bayar rm 135 TIAP2 BULAN aku gigihkan jgk pakai tv panasonic yg byk jasa tu... tp ade aku pedulik akan hal itu?... yg penting aku dapat record, rewind n foward citer2 yg aku nak tgk....hehehe...rezeki masing2....hehe.... ok skng bila aniq tetiba nak tgk citer ultraman ke, backkom ke, oggy n cockroach aku xpyh runsing nak pasang cd ke ape ke... terus j bukak yg dah record...korg tgk lah ye...jadinya afiq otomatik akan senyap jgk nonton bersama abgnya donggg.... baguskannn.....sonye si mr mama antara org yg sibuk merekod... contohnye seperti bola dan bola...dan bola......haishhh..... xpelah...kite slow2 lah ye nak berubah...nak berubah sederap nak tukar mcm2 bukan ade duit pun....sbb aku bukan kaya pun....nak hutang xmoh lah..hutang skg ni pun dah byk.... wat bergaduh je nt kalau hutang byk ni......yg penting duit nak makan, duit nak g jalan2, duit nak beli2 cukup lagi....memandangkan aku sudah bergelar seorang mahassssisswi ni...duit banyak woo nak pakai... alhamdullillah... aku dah lepas semester 1.. insyaALLAH bulan 10 ni masuk semester kedua....... bak kate member opis si fea... 'beli tv pun pakai aeon credit' ahahhahahaha...... 




ok skng nak promote lawak ke der season two..... dengan kembang kempisnya saya dah berjaya beli tiket lawak ke der part two  RM 120/ tiket... sonye I.B wait for us!!!!!! xsabar nak jumpe org giler wat lawak ni.. kerana aku terlambat sehari beli tiket....sonye aku terlepas tiket murah hari ahad 3hb tu...tp xpelah... yang penting dpt tgk lawak ke der live...hehehehhe..... tetibe teringt memula aku start tgk theater ni... mmg teruja sgt2.... tgk PGL di istana budaya, theater fauziah nawi kat pusat theater kl, theater p.ramli di i.b 2x tgk, theater tun dr mahathir di i.b dan becomin theater nak tonton lawak ke der season two!




No comments:

Post a Comment