Monday, July 8, 2013

USS .... LEGOLAND AND PUTERI HABOUR

hurmmm dah lambat nak tulis....pegi hari tu pun bulan 3 2013...hahaha...aku antara orang terlambat nak sampai ke USS (UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE)....orang lain sumer dah berhabuk dah botol air transformers...botol air madagascar aku baru lagi....tp dah guna lah skng ni.. ahahah....tapi...tapi....aku antara rakyat yang terawal sampi kat legoland... hahahahha...bangga mak nok!! dengan puteri habour n hello kitty house...tp percutian ni sangat pack... okay dengan pack2 dgn aktiviti berjalan2....ni aku n en usop celebrate anniversary ke 6 kat sane....heheheh... tq abang... i luv soso much okay.....hehe.....4 hari pegi dan balik yg sgt henjoy dan penat.... tau??  okay....pegi sini asalnya aku n anak beranak aku jer... kira 4orang lah... memandangkan ade orang cakap n survey kat blog2 lain ckp  nanti nak main ape2 kat dalam uss ssh sbb xde org nak jg beg n xkan nak main single ride kan??? sonye...aku paksa adik ipar aku pergi... hahahaha... tq umie...n umie bwk sorg partner dy... wahida.... hehe...okay total ke sane skng 6 org lah...termasuk anak teruna aku.....afiq ms tu xbayar lagi masuk uss... sbb bwh 3thn..aniq j lah dah kene bayar.. sbb dah masuk 4 thn...okay lah ....xmoh citer panjang......cuma nak bgtau ....aku ms kat USS.. 1 tempat j xmasuk... kat water...water...ape ntah...tu jer... yg lain sumer masuk... hahaha.. gilir2...sempat kan??? dengan survey yg dibuat...masuk dari kanan dulu....n kua ke kiri.....sempat sampai habis kul 5...siap masuk transformer 3 x??? hahahahahah.......


Sesampai.....haruslah amek gambo kat si globe ni kan?????  8/3/2013



 hahahah....cekci....nape lah aku pegang tangan laki aku ehh???




                                           aniq......sukanyeeee...nak naik bot sesame street.....


 ehhh?? katun fevo mase kekecik dulu..


 Bumble bee..........



aniq masuk transformerrr....gilerr ahhh!! memula excited... bile dah start gerak2 tu n terasa bahang api tu..... mula si aniq meraung nangis.....ahhahahahah
 ahhahahahaha!!! 3x kot naik niiii.....weeeehuuuu!!
 aniq n afiq dengan transformernye.......


 hahahha...siyess korang aku geli dengan 2eko manusia ni....sbb bunyi nafas dorg wat macam ghairah je... ahhahah!!


 adikkkkkk!!!! xsemua bnd afiq boleh naik...sonye...aku akan naik jgk mn yg afiq boleh main.....




 prince charming!!!! tp dy tinggi giler okay!!! tp xensem sgt lah..pelik jerr.. hahaha!

 nenek fairy!!


 makan2 kat madagascar.....(halal restoranss)





 showwwww....!!!! best sgt2... n teruja tgk kartun madagascar ni...... i like to move it....i like it....














 hahh...pic sebelah kiri ni lah adik ipar den...dgn member dy wahida.......























siyesss cakap korang rugi kalau dah sampi sini xnaik benda 2ketul ni......ade brann??? naik lah.... hahahahahha kecut perut mak dek non.....pitammmmmmm!!!!


totally memang best!!!! sebab time aku pegi semua icon uss kua....byk gamba... tp xleh nak masuk semua lah kan......................


No comments:

Post a Comment