Tuesday, February 15, 2011

4am.....14.2.2011 HAZIZI IN MEMORIES....

4AM 14 feb 2011............4.15am dapat call from miza azme...bgtau pasal hazizi dah meninggal dunia............. aku mmg terkejut.......miza siap ckp "YA ALLAH...aku tgk gg hari tu mmg dah sihat n sgt ceri je...igt dah nak sembuh...xtau lah plak akhirnya gg pegi jugak..............hurmmmm...last couple of month ktorg SMKPT BATCH 2K pg visit arwah ni kat umah dy.....nmpk time tu dy sgt ceria n mcm dah nak sembuh dari sakitnye yg ditanggung selama 8bulan..... terkejut jugak aku... pas ckp dgn miza...aku dpt call dr das.....n das nak konfirmkan betol ke story ni....


das ; ana aku terkejut ni......
ana : betul das...akak gg call hana pg td kul 4 bgtau gg dah xde....
das : tu lahh...ko pegi ke esok gg kebumi...?
ana : xtau lagi....aku keje....miza azme kate dy pg..sbb dy cuti.....
das : aku pun keje....
ana : xpelah das...nak wat camne....kiter doakan yg terbaik untuk dy...eehh lately aku ade gak terigt kat gg ni.....
das : xpelah dah masa dy kan...
ana : hurmm tu lahhhhh......   :"(
das : ok lah ana....tanx sbb msg aku pasal ni....

EHHH....btw...aku nak ckp ade mber arwah ni siap tny berkali..." ehh betol ke korg ni....korg jgn tipu....jgn memain citer pasal ni.....'

YA ALLAH semoga arwahnya HAZIZI dicucuri rahmatMU...dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.......amin........

 visit gg at selayang...

No comments:

Post a Comment