Wednesday, February 23, 2011

Terbaaaaeeekkkk wok!!!

MINGGU NI PUNYA STORY DE MORY MCM BIDADARI?

Aku sgt penat minggu ni...sbb minggu ni adelah minggu pembakaran lemak melampau.... keh..kehh.kehh
mggu ni setat dari sabtu smpi ke semalam aku asek terkinje2 untuk main bola tampar n futsal..... hehehe
siap masuk game open perbadanan lagi main bola tampar.......hehehehe.. hasil nyer kulit aku menggelap gelita... hahahahah...bialah....laki aku kate ok....mcm bidadari lagi miahahhahahahaha.....

sabtu ni aku ader game futsal plak....cite mcm hebat wokkkk.....padahal......xpelah..aku xmau citer pasal kelemahan aku....tp aku mmg tererrr!!! kehh.kehhh.kehh.......n mggu ni jugak direct aku makan malam.... hahahaha cmne nak koros????? tell me......... hishhh..............

mggu ni jugak hasmija canuci lapor diri kat tempat baru....lagi terbaeeekkkkkk!!! yeayyyy!! aku suke kawan aku tu dpt kua dari neraka dunia......ahhahahaha.....

YEAYYY!! NEXT WEEK AKU PUNYA ANNIVESARY.....YG KE 3THN........ JENG..JENG..JENG....

No comments:

Post a Comment