Thursday, March 31, 2011

MYDEARFREN DAH BERSALIN.......

Aku sebagai kawan merangkap sahabat kepada si mija canuci.....sgt rasa bangga n bahagia bcos dy dah beranak...........hehehhe....rasa lah jg anak ni camne yerr..........bl dy dah merangkak n dpt lesen berjalan.... barang yg rendah2 atau lebih tepat yg separa dgn baby dani nuh iskandar........n agak xsesuai untuk digigit n d wat main...letak tinggi2 tawwwww.......anak ko kire junior anak aku lahhh...keh..keh... lebih tepat anak mija kene hormat anak aku...main bola leh sesame.......ehhh??? lupe..........aku hadiahkan anak mija yg baru lahir tu...aku ase cukup chumel bentuknyerr......hehhehehe...........jeng..jeng........... ini lah barang yg akan aku bg pd si dani nuh iskandar tuhhhhhhhhh...kat atas tu.........heheheh.....tp xbeli lagi.........dlm hati pun ade ase nak bg ni...... jgk..

chumel x?????????????


sowww.....dani nuh.....wait yawww....nt akk bawak adiah for u........

No comments:

Post a Comment