Tuesday, April 12, 2011

Dinner My MR MAMA......

PINK + WHITE.....................GARDEN CONCEPT??? WUT?? mn nak baju pink n white?? my mr mama lagi pening sbb dy mn penah ade baju kaler pink....hahahha...opsss bile pakai xlah org kate jambu... bile laki tu betol maskulin kan??/ ehhhh....pujian di beri pula.....hahahhaha... k lahh..utk pengetahuan.....mggu ni ade lah mggu yg agak sibuk dgn jadual n rutin yg seperti biase.....smpi aku lupe aku ade dinner dgn mr. mama... smpi terplan plak dgn opismate aku nakg jalan TAR?? Bolehhhh???? hahahaha...sian mas.. sbb dh bp kali tangguh nakg jalan TAR....kah..kahh.kahh..next time yer dear...

sebelum terlupa....kak ina dah bersalin...dapat baby boy.... hehehe...geng main bola lah darwisy.... kak ina ni opismate aku jgk.....lebih kurang mija jgk due dorg....tp baby mija yg xsabar nak kua nyerr.... hehehhe.... ehhh..berbalik...pada citer dinner mr.mama...dinner hr sbtu lepas... hr jumaat bru ktorg carik baju..........hehehhe...last menet....hasilnyer... taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :--
kah..kahhh..kahhh.....mr mama sgt poyo....


ok....dinner ni sgt enjoy lah...hehehe...ehh lupe nak ckp ktorg dpt cabutan bertuah....n adiah nyerr.....jeng...jeng................ kipas panasonic... hehehe. best pulak ase...


ok2...pas dinner sabtu mlm...bl hr ahad xg o.t...aku ke i-city bersama family...
yeayyyyyyyyyy...masuk SNOWALK....sgt cejukkk....mmg kebas tetangan n kekaki aku ni....sian MIRZA AFIQ....sejuk lah ibu..............


 









No comments:

Post a Comment