Saturday, August 20, 2011

tunggu dan terus menunggu.......

aku xleh tido lah ini malam........sbb aku yg berdebar2 menunggu pagi yg agak aku rasa tertekan sedikit (ayat cerpen gitiewwww) hahahah....pagi ni after makan pagi (a.k.a sahur) aku akan sedaya upaya untuk bersiap nak bawak mirza afiq ke HUKM......kalau x..kire kul8 baru gerak dr umah kot.......ape yg perlu aku bgtau aku agak rasa kesakitan yang akan anak aku lalui.........seyesssssss!!!! sakitnyerrrrrrrrr....kalau mirza afiq dah leh bercakap..........mst dy ckp " ibuuuu....sakit lahhh.....n nangis" tp memandangkan umur mirza afiq x boleh lagi untuk bercakap.......sonyer mirza afiq akan menangis bila ubat bius tu abis dr badan dy................. YA ALLAH.................kuatkan lah semangat anakku Mirza Afiq.......hilangkan lah segala kesakitan yang ditanggung olehnya....................kalau aku boleh menanggung kesakitan tu AKU RELA..........untuk disakitkan......aku rela mengganti kesakitan itu.........memandangkan umur Mirza Afiq MASIH KECIL....aku xrela nak melihat kesakitan yang ditanggung nanti........................... :"( YA ALLAH....Kau kurangkan lah kesakitan yg akan ditanggung oleh Mirza Afiq nanti.............

No comments:

Post a Comment