Sunday, August 7, 2011

AKU X MAMPU.........

Haaaa MAMPU ni bukan citer pasal mampu ke x puase bulan ramadhon al mubarakok ni...bukan mampu ke x nak beli baju raya sedozen....dan jugak bukan OPIS MAMPU kat parcel B tu yer....yang penting korang mampu?

hhahaha...aku xmampu lah bile si musibah ni add aku kat fb....aduhhh!! mst bertmbah puaka lah nt....... aku xmampu nak accepted dy sbgai fren list aku.......haishhh musibah btol lahhhhhh...arghhhhhhhh tensen yawww.....mst xleh dah nak citer pasal mama MUL...hishhhhhhhhhhh xsuke lah.... aduhhh..... xleh aku tido malam ni memikio kan nyerr........sebab AKU XSUKE DY SGT...

....................................@@@@@@......................................

ok lah sebenarnyer entri kali ni....aku dah XMAMPU lagi tgk n dengar berita pasal hal yang mengerikan bulan2 poser ni.....................putus tunang lah....(ngeri kerr...?) nge..ngehhh.....si kerul fahmi tu putus tunang + ally sekandar pun putus tunang gak...........haishhhhhhh dorg ni nak jd hape pun kan... aku xkesah lah.....tapi kejap sgt tunang nyerr....tunang lah lame2 sikit....mcm erra dgn awie dulu.......... bertahun2.. pastu putus.....pastu kawen pun dgn org len pastu cerai.......n kawen lain.....baru lah tunggang tebalik.... hebat sehhh!! giler btol....bnd2 camni wat main jer....mcm tunang n kawen pondok2 kan???...aku dulu pun main kawen pondok2 ni....yang merewang siap tumbuk daun bunga raya lagi wat lauk.....siap curik tempurung kedai ajis (a.k.a  azzy) hhhahaha...lawak2...yennnaaaaaaaaaaaaaaaa punya perangai....hhahhaha.

.................................@@@@@@..............................

yang lebih x mampu ni skng kes2 berita kat tv skng nehhh scary weeeyyyyyyyy... (MEMEY ARRR) 'bak kate adi putra dlm kl gengster..........giler arrr.....yang aku tau skng dah 2 kes pasal orang kanan dalam kerajaan ni terlibat dlm kes bunuh.......sorang yang pengarah kastam tu.....n sorg yang baru ni dr rohani timbalan pengarah tu.... perghhhh...............pastu NENEK saudare TIMBALAN MENTERI KEWANGAN (datuk donald lim) kene cekik jugak.....mati...xdpt timbalan menteri, nenek sedare pun jadi lah....gilosss...sian family dorg ni...hishh...semoga arwah2 ni tenang dah di cucuri rahmatNYA...aminnn....(bagi si cina ni....moga ade org bakar duit kat si mati tu nanti)

hahhh...pastu pasal si rumah pengarah jabatan perpaduan kelatan tu...kene rompak......ehhh skng ni dorg aim org kanan kerajaan kerr???? hishhh2....Nauzubillah............mintak jauh lah........... harap2 encik2 polis dapat tangkap dorg ni...............

hahhhhhhhhhhhh......ni gi kejam ok.....read this...!! seorang remaja perempuan melahirkan anak luar nikah tanpa kepala....sebab dy lahir anak xcukup bulan pastu songsang....mase nak push tu dah terjulur kaki.. then si perempuan jaha6 ni pegi tarik kaki baby tu..n mase sampi kat kepala tu terputuslah badan n kepala baby yg dy lahirkan tu..........kepala tinggal dlm tu aku xtau cmne si pompan jaha6 ni kua kan.... YA ALLAH Engkau Maha Berkuasa dan Maha Pengampun Kau kembalikan si wanita  itu ke jalan yang benar dan ampunkan lah dosa2nye..amin..




semoga ape yang jadi di berita menjadi tauladan dan pengajaran buat kiter sumer.....ni sumer dugaan dan DIA suh kiter beringat.... (terasa diri mulia je kot)..................... ;) HARAP MAKLONG!!

No comments:

Post a Comment