Friday, July 22, 2011

HEPPI BETDAY OTAI UNIT PENGURUSAN PRESTASI, TATATERTIB & SULIT HAJAH AINON!!!

ALLAH SELAMATKAN KAMU......
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
ALLAH SELAMAT PUAN HAJAH AINON....
ALLAH SELAMATKAN KAMU.......

YEAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY...!!!!

Hari ni aku happi sesangat sbb pangai budak2 ni makin menjadi2 menggiler nyerr....idok buleh di bendungkan lagi sipat2 luar biasenyer.........hahahhaa......ape pun aku sebagai project manager di bantu oleh project manager makanan karyu in de maryu....amat berbangga dgn kejayaan sambutan hari jadi unit kali ini...sebelum menyambut ramadhon al mubarakok............heheheh..... tema betday kali ini the blues...........ehhhh...jap2... awat mase betday aku xmasuk dlm entri blog aku nehhhh????? cesss!!! xleh jadi ni.....xpe2 nanti balik aku upload yerr.... sonyer cik siti payung tggu yerr.......betday kiter mase kat blackcanyon hari tu....yg ko pakai cam pecah umah tuh........hahahahahahah......... Disini saya nak upload serba sedikit pix yg sempat di snap..............





                             Hahhhhhhh ni lah otai nyer.......hepi betday kak I.......





yang gambar kat atas ni...over sekali kat belakang tu adelah pesakit patah pinggang...tp perangai nyer tak mcm patah pinggang  kan?


opssss aku nak mintak maaf kepada para pembace....xleh nak cuci mate sbb unit aku ni xder lelaki....ehhh?? ader lah.....abg hamas........ehhhh??? hamzah............tapi dy xder g sembahyang jumaat..........huhu.... ok lah......sampi disini la yer..............nanti aku nak upload kegumbiraan aku di stadium bersama2 familia terchenta......



No comments:

Post a Comment