Friday, July 8, 2011

liverpool, arsenal n chelsea.....n aktiviti mekap mary kay...

Ok2......entri kali ni nak citer pasal kelas mekap-memekap ni n aktiviti mggu ni..........nak bg tau yg hari ahad ni aku ade kelas mekap dgn Mary Kay..............bersijil ok.......pasni aku dah leh mekap org.....n plan kat dlm hati nak wat pakej bertunang....chehhhhhhhhhhhwah!!....pakej kawen tu jauh lagi...... hahahaha.....ok mggu ni very de bz... start hari ni end of next week.....aku o.t.... aku kursus at EAGLE RANGE P.D team building....( paling xsabar nakg teambuilding ni...sbb ade aktiviti paintball....ehh?? korg kat sane xde kan???? hahahhahaha..........padan muka!!.....n aktiviti seterusnyer adelah.....jeng..jeng...aku nakg tgk bola LIVERPOOL, ARSENAL N CHEALSEA. 

...ehhhhhh jap lg 1??? KORG KAT SANE TU ADER KERR nakg tgk bola dgn laki ni???? yang asek pandang kelangit tuh...xpnh pandang bawah pun........kalu xder duk diam2 jg umah n masak untuk laki yerr n jaga anak....ahhahahaa.....aku, my mr mama n my dear eldest son MIRZA ANIQ nakg tgk bola.......MIRZA AFIQ???? tggl dgn nenek yerrr sayang......nt saya upload pix dgn kemewahan tiket grandstand malaysia vs liverpool, arsenal n chealsea rm388...jgn jelesss!!!korg leh tgk kedudukan tempat duduk granstand ni...jangan meratap yerr.. hahaha.



ok.......red gate tu ade lah....tempat keluar player2 kelab gergasi tu....hahaha...my seating at the blue colour k.....jgn nangis lagi........tgk dr jauh j yerr........





No comments:

Post a Comment