Wednesday, February 29, 2012

HEPPY ENIBESERYYY!!!

Hari ni genap lah usia perkahwinan aku n en yusof yang ke 5 (kalu ikot tahun) ikot takwim 2008.......pada tahun 2007 setelah dirancang dan dengan izin Allah SWT selama berbulan jgk lah rancangan yang mulia ni dan cume x keudara kat tv (sebab bukan retis) dan selepas bertunang 3 bulan  tarikh ni lah 1/3/2008 aku di ijabkabulkan dengan usop oleh ustaz manaf di masjid putra....keh..keh...keh.......lawak dohww!! tapi amat mendukacita kan...........................laki aku xde dari semalam lagi.....sbb dy g kursus kat besut terengganu..... sonye xde adegan "pelok2 sambil tengok gambo tawen.....xde lah adegan komunikasi berhemah tentang lima thn yang telah dilalui bersama.................uuuwaaa......dpt msg je....hahahaha... xpelah.......redho!! walau cmne ponkk ade benda nak bg tahu n nak ucap TERIMA KASIH :

1. sayangnye aku kat en yusof ni xtau nak ckp cmne.... timekasih sebab sayang sy jgk.........


2. timekasih sebab bg aku kebahagian yg xterkata.....

3. timekasih sebab same2 menjaga kerenah anak bersama n byk            membantu kalau aku o.t kat opis kdg2 smpi kul 10mlm dan sabtu n ahad pun aku o.t   

4. timekasih sebab abang sgt memahami (bluweekkkk) hahahhaa....ikhlas!

5. timekasih sebab abang jugaklah menjadikan hidup saya sgt sempurna....    
    (cakap sambil ketip2 bibir) 

6. timekasih sebab sgt memahami kehendak hati dan perasaan
 walaupun  kdg2 sy agak memaksa supaya abang faham 
 ape saye nak....

7. timekasih jugak kalau sudi dengar bebelan n leteran kalau 
ade benda yang xkene kat mata.... sebab kita same2..penat n bekerja....kui..kui...kui..n i pun sudi jgk dengan leteran yang 
agak sentap bila sy malas lipat baju..mekasih!

8. timekasih jgk kerana bagi nafkah zahir n batin yang cukup.... 
nafkah duit  wlupun xbanyak tapi dengan rm250
(xmasuk yang mintak2 kat abang) sebulan (kdg2 ade bagi kurang)
xpe sy halalkan dan nafkah tu saya amat menghargainya.... 
nafkah zahir.....(kiter dah ade 2org anak pownn!!) ahakssss.....

9. selama 5 tahun ni jgk lah abang xpenah merungut dengan saya...
wlupun saya yang banyak merungut dengan abang....
hehehehe.....

10. last sekali....but not least...."abang lah pelangkap idop saya..
n semalam abang cakap "sayang awaklah pelangkap idop abang" 
muntah darahhhhhh lagi.....hahahahahhaha.....
   

No comments:

Post a Comment