Monday, January 2, 2012

BUBBYE 2011...WELKAM 2012........!!!

Hurmm...byk tol kenangan aku pada 2011 ni......org mesti akan cakap "pahit manis" tapi dengan rendah hatinye... aku boleh kate sepanjang 2011 ni byk manis,manis, manis n pahitnya... hahahha... azam 2011 dah terjawab ke blum? ntah lah azam aku byk......ade yang tercapai n ade yg belum lagi...tggu mase dan ketika nye nt akan terlaksana.....azam aku untuk dalam kehidupan dunia dan akhirat aku je....n azam aku bukan untuk tahun dan demi tahun...aku cuma berusaha segalanya ALLAH yang maha kuasa yang menentukannnyer.......yang penting berusaha...  penghujung tahun 2011 ni aku dah ade 2 cahaya mata... kui..kui..kui......sebelum mirza afiq lahir tahun 2010.... antara azam aku tahun 2009 nak mengandung hujung tahun 2011...tp hujung tahun 2011 aku dah ade 2org anak.........haaaaaahhhhhh???? sape nak jawab... pls tunding jari pada mr. mama saya lah... hahahaha....dy punya angkara... hikhikik....xpelah...rezeki ALLAH nak bagi........ sonya azam aku dah ubah kepada kehidupan...selagi kudrat masih kuat.... azam aku dalam kehidupan harus diterokai dan dicari supaya hidup makin lama ada perubahan......

bagi aku azam dalam hidup ialah perubahan yang berlaku dalam kehidupan kita waktu skng ni.... ok contoh....dulu aku bujang skng aku dah kawen.... dulu aku xde anak skng aku dah anak..... dulu aku ade anak sorg...skng dah ade 2anak.....perubahan itu berlaku atas kehendak kita sendiri dan dgn usaha kita sendiri...dan juga atas kehendak yang maha kuasa.....




3 comments:

  1. sangat berilmiah ko skang kan..kelasssss!!!!

    ReplyDelete
  2. hahhahahaha....sejak tengok ombak rindu.... ahhahahaha..pengaruh weiii.....

    ReplyDelete
  3. hahhahahaha....sejak tengok ombak rindu.... ahhahahaha..pengaruh weiii.....

    ReplyDelete