Wednesday, January 18, 2012

jiwa kuntum dan sayu......

berhadap dengan dugaan dan cabaran............awal2 tahun ni aku dah dpt impak yg sgt besar.... mcm ONG BAK RINDU...ahahahhaha....adoyaiiii....ade org ckp aku majuk......hurmmm btol ke?? tp aku sgt konpius skng............tp aku x konpius lagi........................semua dah ok kot setakat ni.....


hishhhh ape lah kan....ok tadi budak unit aku g melawat puan e.o ktorg tu...keadaan nyer sgt menyedihkan.... dy dah lah dioperated untuk buang tonsil.....tulang hidung plak kene operated sbb dr awal tulang idong nyer bengkok n ssh bernapas bl selsema....sian kan??? hurmm aku harap e.o aku tu cpt sembuh yerr.... bile dy kene tu teringt lah kat MIRZA AFIQ....keadaan sgt kelam kabut sbb aku xtau afiq nangis sakit dy tu aku xtau....so bile sakit tu terasa dy akan nangissssssssssssssssssss jer......dan amat menyedihkan ht........ huhu.... sebulan leh makan benda yg sesejuk jer...kalau bleh susu pun digunakan air dlm peti tu...huhu.... samelah kesnye mcm puan e.o aku ni....dy leh makan sesejuk jer....xleh mkn panas...nt tempat yg dioperated tu mengembang..........memandangkan mirza afiq esok ade check up kat hukm.....kat clinic ent....so aku menyahut seruan komuniti "welkam to de club puan e.o" sama cam afiq ler pasni......



erkkkkkkk??? entri lari tajuk......................




No comments:

Post a Comment