Friday, January 27, 2012

gaye tido bagi yang dah ade anak....sila pilih.......


okay....memandang anak2 ni mesti kita bwk tido bersama dah mmg cara org kiter tido dengan anak2 sekatil x macam anak omputih...dorg letak anak dorg dalam cod....bilik lain... hurmm xtido sekali.... kalu ikot kan gambar diatas....aku selalu terlibat dalam kes no 2, 4 dan 6...hahahhaa...... tp kalu no 5 tu penah jadi... tp bukan aku n mr.mama..tp mirza aniq n mirza afiq yang kat kaki ktorg tu....bersimpang sior tidonyer..... kuikuikui.....no 1 tu xberani lah....nt dorg jatuh katil... dorg x jatuh sendiri, tp aku yg TERrrbuat...aniq n afiq penah jatuh ker?? yessss penah...hahaha...sbb aku xigt aniq tido sblh.... tarik bantal kepala pastu aniq tergolek jatuh tepi...hahahha.. perasaan aku ms tu igt aniq dgn abah dy....kuikuikui...sorry ye aniq......afiq??? lagi dasyat...dy xnak tido ms tu....aku tersangat lah ngantok tahap dewa cina trening lari2 100round kat tembok besar cina tu.....aku letak afiq atas lengan aku...supaya afiq dpt kehangatan badan aku n sedap di peluk...tiba masa aku btol2 lena..aku ase lengan aku berat...terus aku tarik tgn aku dengan kuat...afiq tergolek2 kat bwh...nasib ade tilam kat bwh tu.....nak tido belah dinding panas..xkene kipas.....serik lah...mamau dah...skng tido kat ruang tamu...bentang toto 2-3 toto..tebal sikit...baru boleh bdk2 ni pusing 360darjah!

2 comments: